Europa Giz Ilo UNDP

EU4BusinessRecovery

Za snažnu domaću ekonomiju
Otvoren EU4BusinessRecovery javni poziv: 600 hiljada KM za unapređenje zaštite i sigurnosti na radu u sektoru poljoprivrede

Otvoren EU4BusinessRecovery javni poziv: 600 hiljada KM za unapređenje zaštite i sigurnosti na radu u sektoru poljoprivrede

U okviru projekta EU4BusinessRecovery, koji finansiraju Evropska unija i Savezna Republika Njemačka, danas je objavljen Javni poziv za učešće u programu tehničke podrške i dodjele bespovratnih sredstava u okviru mjere podrške investicijama u svrhu unapređenja zaštite i sigurnosti na radu (uključujući mjere zaštite od COVID-19) u sektoru poljoprivrede u Bosni i Hercegovini.

Kroz ovaj javni poziv, vrijedan 600 hiljada KM, Evropska unija omogućit će učešće poslovnih subjekata u programu edukacije, tehničke i finansijske podrške vezano za zaštitu i sigurnost na radu. Nakon učešća u edukaciji i tehničkoj podršci projekta, preduzeća će biti kvalificirana za finansijsku podršku investicijama od 10 000 do 30 000 KM, koja će biti usmjerena na implementaciju preporučenih mjera za unapređenje zaštite i sigurnosti na radu (uključujući COVID-19 mjere).

Odabrana preduzeća dobit će besplatno učešće u edukaciji o zakonskim aspektima i značaju primjene mjera zaštite i sigurnosti na radu. Dodatno, preduzećima će biti pružena tehnička podrška u oblastima procjene postojećeg stanja za zaštitu i sigurnost na radu, ispitivanja uslova radne sredine i preporuka za unapređenje uslova radne sredine, izrade akta o procjeni rizika za svako radno mjesto, izrade internog akta o zaštiti na radu zajedno sa prijedlogom potrebnih sredstava za zaštitu i sigurnost na radu i/ili edukaciju uposlenika o zaštiti i sigurnosti na radu. Pomenuta tehnička podrška će biti pružena u skladu sa individualnim potrebama preduzeća.

Na javni poziv mogu se prijaviti obrti, preduzetnici, zadruge, mikro, mala i srednja preduzeća koja su registrovana najkasnije godinu dana prije objave ovog Javnog poziva i bave se primarnom poljoprivrednom proizvodnjom ili preradom poljoprivrednih proizvoda i sirovina. Za svaki projekat podnosilac prijave mora osigurati vlastito sufinansiranje u iznosu od minimalno 15% ukupnog iznosa prihvatljivih troškova predložene investicije. Javni poziv sa pratećom dokumentacijom dostupan je direktno putem web stranice eu4business.ba.

Svi zainteresovani za učešće u javnom pozivu prijave sa potrebnom dokumentacijom trebaju dostaviti putem online platforme javnipoziv.undp.ba od 28.11.2022. do 20.01.2023.

Kako se prijaviti? 

Korak 1: Pročitajte dokument Smjernice za podnosioce prijava, ažurirano 13.01.2023. u kojem se nalaze sve informacije o kriterijima javnog poziva, načinu popunjavanja i dostave prijave

Korak 2: Preuzmite prateću dokumentaciju za prijavu na javni poziv

Prilog 1. Obrazac prijave
Prilog 2. UN globalni principi

Dodatna pitanja u vezi ovog poziva se mogu dostaviti putem online platforme u periodu od 28.11.2022. do 15.12.2022. godine. Na sve upite koji stignu prije i poslije navedenog roka neće se odgovarati. Prije postavljanja pitanja zainteresovani podnosioci prijava trebaju pažljivo pročitati dokument Smjernice za podnosioce prijava, i postojeća pitanja i odgovore vezane za ovaj javni poziv. Projekat neće odgovarati na već odgovorena pitanja.

Realizacijom ovih investicija nastoji se podržati modernizacija poljoprivredno-prehrambenog sektora i poboljšanje ruralne ekonomije. Glavni cilj je osigurati opstanak mikro, malih i srednjih preduzeća u važnim privrednim sektorima Bosne i Hercegovine kako bi se smanjili negativni učinci izazvani pandemijom COVID-19.. Projekat EU4BusinessRecovery daje važan ekonomski i socijalni doprinos u područjima higijene i zaštite na radu, sigurnosti radnih mjesta, te inovacijama proizvoda i digitalizaciji.

Projekat finansiraju Evropska unija i Savezna Republika Njemačka, a provodi Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u Bosni i Hercegovini (BiH) u partnerstvu sa Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH i Međunarodnom organizacijom rada (ILO).

Povezane vijesti